Re: Krabičky na elektroniku - rušení

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pondělí Září 14 19:38:46 CEST 2020

Otázka je, kdo ještě bastlí, většina dnes propojuje hotové moduly.
To, že někdo na zakázku vyrábí x kusů desek a osazuje to neberu jako
bastlení - je to kšeft, aby se člověk nějak živil.
To klasické bastlení, kdy člověk po kouskách dal dohromady nějaký aparátek
(pro radost) jak ho známe před 20 léty je pryč.
Obávám se, že ani tady na "bastlířské" konferenci to nebude lepší...aneb
schválně, kdo za poslední dobu něco ubastlil jen tak pro radost?

A tím myslím jako dotáhnul do konce - ne že to na stole jako vrabčák chodí
a šup s tím do skříně.
Já totiž takových věcí mám spousty. Jsem schopen v něčem ležet týden po
nocích a když nad tím zvítězím, tak mi to přestane zajímat :-(

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>