Jiny RIAA predzesilovac (bylo: Re: Krabičky na elektroniku - rušení)

Jirka zaloha na volny.cz
Pondělí Září 14 18:28:20 CEST 2020

Kdyby se ten Actidamp vytrvale nedařil, tak existuje spousta jiných
kvalitních konstrukcí.

Za všechny třeba
https://hackaday.io/project/6167-muffsy-phono-preamp-pp-3 - tam je cca
ve čtvrtině stránky i jednostranná verze DPS, která by šla udělat pomalu
i fixem nebo barvou a trubičkovým perem ;-)

Je to jednoduché, má výrazně menší PCB než Actidamp a tam použitý
OPA2134 mi přijde dost slušný...

Za trošku vyšší peníze se to dá koupit i s pěknou krabičkou a zlacenými
konektory.

--
Jirka