Re: Krabičky na elektroniku - rušení

Jirka zaloha na volny.cz
Pondělí Září 14 17:45:32 CEST 2020

Jak "mimo moje možnosti"?

Na webu lze nalézt modifikace Actidampu na dvoustranné DPS s rozlitou
zemí. Možností výroby je řada, od samovýroby přes firmy nabízející
jednoduché úrovně (á la Kohout) až po high-tech, ať už v tuzemsku nebo v
zahraničí...

Pravda je, že ta původní DPS mi layoutem spíš připomíná TTL kartu, než
NF předzesilovač s požadovaným vysokým poměrem S/N ;-)

--
Jirka