Apka na IP cam na androidu

cin cin na quick.cz
Pondělí Září 14 15:02:18 CEST 2020

Osobně mám vynikající (už letitou zkušenost) s IP Cam Viewer Lite.
Má to vlastní drivery pro všechny možné kamery - dokonce jsem v tom rozchodil dvě noname čínské kamery,
u kterých funguje(!) i PTZ.
Chce to trochu laborování a zkoušet, který driver chodí, ale pak už je to bez problémů.

Vřele doporučuji starší verzi 6.9.3, novější verze (z Google Play) mají agresivní reklamy a znefunkčněný (resp. zpoplatněný) widget.

Cin