Apka na IP cam na androidu

picom picom na volny.cz
Čtvrtek Září 3 11:12:19 CEST 2020

Ewelink nabízí připojení mobilu jako web kamery. Nezkoušel jsem to.

-------- Původní zpráva --------Od: Jan Kuba <honza.kuba na gmail.com> Datum: 03.09.20  10:48  (GMT+01:00) Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz> Předmět: Apka na IP cam na androidu Nemáte někdo odzkoušenou aplikaci na android telefon - IP kameru?Zkoušel jsem Security Cam a není to použitelné, padá to, videoreklama atd.Potřeboval bych něco bez tak agresivní reklamy a hlavně funkčního. Jedná se o využití starého Android telefonu za oknem, připojení pomocí wifi..Díky