Re: VF Pracoviště Rohde & Schwarz k prodeji

pavel PP pa-vep na atlas.cz
Neděle Září 13 19:49:31 CEST 2020

To PDF je super, dík, to tak sehnat v origiinále.

Pavel

> Od: "balu" <balu na k-net.fr>
> Komu: hw-list na list.hw.cz
> Datum: 13.09.2020 19:17
> Předmět: Re: VF Pracoviště Rohde & Schwarz k prodeji

ten citac by som z nostalgickych dovodov skoro chcel, ale bohuzial nie
 je miesto.

 Bolo o nom vydanie HP journal, zaujimava technologia. V tom case nie
 uplne "zlepim z Arduina a modulov z Ciny"

 https://www.hpl.hp.com/hpjournal/pdfs/IssuePDFs/1973-04.pdf <https://www.hpl.hp.com/hpjournal/pdfs/IssuePDFs/1973-04.pdf>

 b.