Re: VF Pracoviště Rohde & Schwarz k prodeji

balu balu na k-net.fr
Neděle Září 13 19:16:51 CEST 2020

ten citac by som z nostalgickych dovodov skoro chcel, ale bohuzial nie
je miesto.

Bolo o nom vydanie HP journal, zaujimava technologia. V tom case nie
uplne "zlepim z Arduina a modulov z Ciny"

https://www.hpl.hp.com/hpjournal/pdfs/IssuePDFs/1973-04.pdf

b.