ARMové multimedia krabièky - bylo NETFLIX - krabicka s dalkacem ?

Václav Ovsík vaclav.ovsik na gmail.com
Sobota Září 12 22:54:05 CEST 2020

On Sat, Sep 12, 2020 at 08:10:10PM +0200, Ales Filip wrote:
> Jestli jsem to pochopil dobře,  tak když chci používat KODI, tak bych měl
> nainstalovat LibreElec. Když tam mám linux, a doinstaloval bych KODI do něj,
> tak nebude na RPi4B stejně fungovat HW akcelerace?

V Raspbianu HW akcelerace funguje. Bohužel je to jenom 32b distro.
Původně jsem chtěl rozběhat 64b Debian, ale tam rozchodit akceleraci
bude docela netriviální. Dříve či později doufám 64b Debian bude.
--
Zito