Re: ARMové multimedia krabièky - bylo NETFLIX - krabicka s dalkacem ?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Září 12 21:29:26 CEST 2020

Nikdo neodpovídá a já RPI nemám.
Tak v mezičase napíšu ( i když se na to neptáte), že na OPi to funguje
přesně tak, jak
píšete. Buď LibreELEC s rychlým Kodi a akcelerovanou graikou, která lítá
jako z praku.
Nebo běžný desktopový/serverový Linux, ale pak Kodi lenivé až k
nepoužitelnosti,
a přehrávání videa  mizerné a s velkým vytížením CPU. RPi4 má výkonný
procesor,
tak už by to asi i bez akcelerace nějak jelo. Ale pořád do bude mnohem
horší než
nevýkonný procesor, ale s HW akcelerací.

Ale pokusy pana Grunta dávají jakousi naději.

PL