Re: UVA / UVB senzor + krycí sklo

Lubor Otta butan na centrum.cz
Sobota Září 12 07:24:43 CEST 2020

Nemám to ověřené, ale zkuste si koupit zářivku pro kontrolu bannkovek, a
nařezat si z ní neprůhledné kryty na vaše čidlo. Myslím že UVB to propustí.
Co se týče VEML 6075, na stránkách Vishay o něm není zmínka. Mě příjde
že jde o neveřejný produkt, který se výrábí pro někoho (třeba pro
nějakého výrobce meteostanic) a číňan ho směle dodává do světa.
Lubor