Re: UVA / UVB senzor + krycí sklo

picom picom na volny.cz
Pátek Září 11 15:38:11 CEST 2020

Mám doma UVB měřič , asi vadný, nic neukazuje. Na sondě je nějaké tmavé pokovené sklíčko, mohu případně prozkoumat co je tam za snímač.

-------- Původní zpráva --------Od: Pavel Kutina <hw na prelude.cz> Datum: 11.09.20  14:07  (GMT+01:00) Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz> Předmět: Re: UVA / UVB senzor + krycí sklo Ano, to je ten senzor, o kterém jsem psal a o kterém dodavatelé tvrdí, že se přestal vyrábět, takže za něj hledám náhradu.A s tím sklem - ano, nenapadlo mne hledat disk, popravdě netušil jsem, že se něco takového vůbec dá objednat. Rozměry by se daly zkousnout, nelíbí se mi průhlednost - bude tam vidět nejen na senzor, ale i na lepidlo, kterým to bude držet v sondě. Sonda by měla mít průměr 30 mm, takže tam se dá schovat ledacos, ale chtěl bych to trochu esteticky, sklo bych tedy musel montovat zevnitř sondy, kdyby to bylo neprůhledné, dalo by se to dávat zvenku a usnadnilo by to montáž i výrobu.A ano, chybí mi think tank. Díky za tip, je to jedno z možných řešení.Pavel Kutina-----Original Message----