RE: Venkovní zásuvky

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Pátek Září 11 09:56:16 CEST 2020

Díky za tip, už jsem se na ně díval, ale uniklo mi, že se dají zavřít i s připojeným zařízením. Je to super řešení, ale jenom do chvíle, kdy má člověk zalomený vidlice, což bohužel není můj případ. Každopádně i nad tímto budu uvažovat, minimálně po záruce to půjde použít a bude se to možná někdy hodit i jinde. :-)