Re: Venkovní zásuvky

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Pátek Září 11 08:49:43 CEST 2020

Este doplnim priklad, ako to moze vyzerat:
Zasuvka na stenu:
https://www.hagard.sk/produkty/zasuvka-nastenna-izg1632-230v-16a-3p-ip67-1

vidlica na kabel
https://www.sez.sk/produkty/ivg-1632

Robi to mnoho vyrobcov, su kompatibilne, lisia sa tvarom, rychlostou
montaze  ( bez nastrojov, skrutky, narezavacie, zacvakavacie, ... )
Pri vhodnom vybere nebude obsahovat nic zelezne ( len plasty mosadz, ... )

Dodo

pi 11. 9. 2020 o 8:34 Dodo Racek <dodoracek na gmail.com> napísal(a):