Re: ARMové multimedia krabièky - bylo NETFLIX - krabicka s dalkacem ?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Září 10 13:45:05 CEST 2020

Dobrá práce.
Díky za Vaše počínání v tomto směru a za zveřejněné informace.

To, že už jede Kodi nějak lidsky je hodně pozitivní. Že jede trochu pomaleji
než v LibreELEC možná může být způsobeno tím, že tady jede v X, kdežto
tam přímo nad framebufferem?

Psal jste, že akcelerace videa ve VLC nefunguje. Přímo v Kodi je to
stejně špatné,
případně ještě horší?

:-)

PL