Re: ARMové multimedia krabièky - bylo NETFLIX - krabicka s dalkacem ?

Úterý Září 8 17:49:57 CEST 2020

út 8. 9. 2020 v 15:16 odesílatel Petr Labaj <labaj na volny.cz> napsal:

> [...]
> Pokud se chci podívat na nějaký film, pustit musiku nebo TV, tak LibreELEC.
> Když si chci něco vyfrézovat, tak Armbian (tedy odnož Debianu) s
> nainstalovaným LinuxCNC.
> Teď zrovna píšu a ladím nějaký svůj SW, tak to samozřejmě taky pod
> Armbianem.
>
> S tím Arbianem je z toho takový celkem slušně použitelný počítač. Jen s
> WWW browserem
> je to špatné, bez HW akcelerace videa tam všechno sebou škube. A protože
> dnešní web už
> není tak moc o informacích ale o zobrazování reklam (ideálně

Proč vlastně v LibreELEC+KODI browser není?

> Ta moje deska bootuje z SD karty (dražší modely mají eMMC na desce). Tak
> to střídání
> systémů není tak složité, jen přehodit kartu.
> Mám v plánu rozjet bootování ze sítě přes PXE, ale ještě na to nedošlo.
> Já to PXE obecně dost používám, všechna ostatní technologická  PC mám
> takto bootována.
Jak se pak volí, co nabootuje? Když bych chtěl střídat víc systémů, aby to
neznamenalo nejdřív zapínat PC a něco někde konfigurovat...
Tam je něco na principu boot menu, kde si člověk vybere co je na serveru pro tuhle
MAC dostupné?

Jako neznalému uživateli by se mi asi nejkomfortnější zdálo mít na krabičce několik
tlačitek, které by každé tu krabičku z vypnutého stavu zaplo do jiné image. Teda
ještě lepší by to bylo přímo dálkáčem, že :-)

D.O.