Re: ARMové multimedia krabièky - bylo NETFLIX - krabicka s dalkacem ?

Jindroush jindroush na seznam.cz
Úterý Září 8 12:07:47 CEST 2020

IIRC je to problem s licencemi, kdy ovladace v jadre musi byt pod
stejnou licenci, jako linux samotny, tj. nejaka forma gpl infekce.
Drivery jsou brany jako derivative work.
Vyrobci hw proste nechteji davat ten kod jako gpl, coz vede k tomuto
konfliktu. Resi se to tak, jak to dela nvidia - opensource loader v
driveru, ktery taha 'binarni blob'.
j.