Re: ARMové multimedia krabièky - bylo NETFLIX - krabicka s dalkacem ?

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Úterý Září 8 11:42:13 CEST 2020

Z jakého vůbec důvodu je v podstatě to nejdůležitější (drivery na
grafiku) uzavřené? Vždyť to nedává smysl. Jo kdyby výrobce dodal
použitelné ovladače v binární podobě (mimo ten Android) tak je to asi
jedno, ale on nedodá v podstatě žádné. Tomu brání co?