MAC adresa pro IoT

Úterý Září 8 08:20:03 CEST 2020

Já jsem kdysi četl, že když v intelu vyrobili nový procesor pentium,
vybírali jméno a šli na to logicky, když měli v řadě 286, 386, 486,
tak další bude +100. Tak to zkusili přičíst k 486, ale protože první
pentia měla chybu v počítání s desetinnou čárkou, vyšlo jim
586,000něco - a sami uznali, že to se bude blbě pamatovat, tak vybrali
jednodušší název "pentium".

P.K.