co delat s windowsama krome smazani?

iko iko.ikoon na gmail.com
Sobota Září 5 10:17:46 CEST 2020

Ja Atari 800XL, okrajovo PMD a Didaktik, potom PP06 DOS, Win3.1, W95, W98, W Milenium, potom pricuchnutie k RedHatu, W2000, potom Redhat, okrajovo W7, a teraz uz len Linux (Centos, Fedora, xbuntu). S Linuxom si nemozem stazovat.

Dňa 5. septembra 2020 9:16:09 SELČ používateľ Jirka Mww <jirka.mww na gmail.com> napísal: