co delat s windowsama krome smazani?

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Sobota Září 5 09:16:09 CEST 2020

Taky se pridam,  ja zacinal na monitoru MON80 pro I8080, pak CPM, MPM ( to
byl multitaskovy CPM) , dos, windows 3.1, W95, W98, Wxp, W7 a ted v duchodu
mam na trech strojich W10. U nekterych starsich zarizeni to dalo trochu
hledani, pripadne pomoc tady v konferenci, ale rozchodil jsem tiskarnu
HP5L, stary skener , desku pro dve RS232 i nejake usb-serial interface s
fake cipem.
Vsechny pocitace jsou Dell (z toho dva notebooky) a vetsinu driveru jsem
stahl z dell knihoven. Krome toho, ze mi to porad vnucuje ten Edge
prohlizec od MS si na W10 nemuzu stezovat.

so 5. 9. 2020 v 8:48 odesílatel Pavel Kadečka <pavel.kadecka na gmail.com>