Re: [OT] Výlety s kočkou --> Re: Jakou rychlost blikání registrují rybičky?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Září 5 01:30:34 CEST 2020

No jak píšu - záleží na vhodném výběru.
Ale pozor, je to dost nebezpečné pro ego. Kdysi jsem měl přítelkyni,
která byla horolezkyně. Ta byla při lezení kamkoli opravdu mrštná. A pro
soutěživého chlapa bylo dost těžké zkousnout, že byla všude dřív a
mnohem elegantněji než já.
V tom by to bylo snažší s tou 4-nohou. Tam bych to tak nějak snadněji
snášel.

PL