co delat s windowsama krome smazani?

Jaroslav Lukeš lukesh na seznam.cz
Pátek Září 4 11:10:38 CEST 2020

Dobrý den,

bohužel je musím používat i s updaty. Co ale dělat proti tomu, aby mi
smazaly všeljaká titěrná nastavení a hlavně - úplně, ale úplně všechny hesla
odevšad kde byly uložené. Není to poprvé, děje se to s  většinou updatů.
Aktualizace mi asi před dvěma měsíci sejmuly virtuálku, takže prostě už
neneběhne (ne, není to ten problém s VGA, ona se spustí, ale slítne, žádné
opravy nepomohly). Fakt už mám z těch windowsů dost. To že nemůžu odejít od
rozdělané práce jsem si taky ještě nezvykl, aby mě pak nepřivítal čerstvě
nabootovaný systém. Anebo že vám to ten blbec rebootuje normálně pod rukama
protože uplynul jakýsi čas který už nejde odložit.

Existuje nějaký nástroj proti tomuto chování? Opravdu si připadám jako otrok
zlého pána. To tak máte všici?

Děkuji.