Ako nastavovat hodnoty ktore su zviazane

tomas mainzer t.mainzer na gmail.com
Čtvrtek Září 3 23:39:06 CEST 2020

- ja bych pro vetsinu (nekritickych, tj. treba ten zvuk) aplikaci asi volil d2.
- pro nektere aplikace muze mit jeste smysl misto nastaveni min a max
pouzit nastaveni min a delta (max je pak min+delta) - tam je pak
nastaveni obou promennych relativne nezavisle.
S pozdravem TM.