Ako nastavovat hodnoty ktore su zviazane

Jindroush jindroush na seznam.cz
Čtvrtek Září 3 22:13:19 CEST 2020

Z tech nizsich jsem pro A
Jinak samozrejme jsem pro pouziti neceho chytrejsiho, nez je jedno
kroutitko, protoze podle me je jeho nedostatecna flexibilita to, co
prinasi ten problem. Treba takove to joyconove tocitko, co je na lepsich
fotacich. Tj. klikem nahoru dolu prepinam, co chci stelovat a kroucenim
to rychle upravim, stiskem celeho pak muzu mackat OK. Pak je opet A
zcela intuitivni a prepnuti na nutne zmeneni max jednoduche. Hlavne
zadne dialogy - uzivatele jsou z nich vystrasenejsi nez rybicka, ktery
nekdo zaklepe na akvarium.

Jinak za mne je zatim vrchol neintuitivnosti termostat do ramecku ABB.
Autora bych rad potkal v pritomnosti nekolika ***** s pajkami a
kombinackami. Proste bez navodu neumim nastavit vubec nic. A to ma
displej a 4 tlacitka.
J.