Re: nějaký dnes fungující browser na WXP?

Jirka zaloha na volny.cz
Sobota Říjen 31 22:08:33 CET 2020

https://www.palemoon.org/download.shtml

https://www.waterfox.net/download/

Jinak na staré stroje patří nějaká lehčí Linuxová distribuce, která bude
průběžně aktualizovaná a z principu odolná virům. Např. Lubuntu,
Xubuntu, Q4OS atd.

Vhodné prohlížeče jsou už součástí, nebo je lze triviálně doinstalovat.

--
Jirka