nějaký dnes fungující browser na WXP?

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Sobota Říjen 31 19:01:11 CET 2020

Tiez doma pouzivam jedno PC s WinXP. Podobne mam FF portable 52.5.2 ESR.
Na niektorych strankach nieco nezobrazi (vacsinou vnorene framy), tak
mam aj Chrome 49.0.2623.112. S touto kombinaciou som zatial otvoril
vsetko, co som potreboval.

Problem s certifikatmi moze byt inde. Na pracovnom pocitaci (Win 10) som
tiez pouzival ten isty portable FF, lebo ho mam vyladeny k spokojnosti
(a vypnute aktualizacie). Ako zamestnavatel zmenil server, ktorym je
firma pripojena do sveta, prestali mi ist komplet vsetky stranky. Chyba
vzdy ta ista, slabe zabezpecenie. Chvilu sa dalo vybrat, cez ktory
server sa pripojim (volbou IP proxy) a naozaj cez stary server bez
problemov, cez novy ani p*d.

miro