[OT] Telekom konci s emailom

Sobota Říjen 31 04:44:23 CET 2020

V nové práci jsem dostal firemní mobil (smartfoun), je možné si do něj
nainstalovat i firemní aplikace, jako e-mail a další, našel jsem na
intranetu návod jak na to, nebylo to úplně jednoduché, ale podařilo
se. V telefonu se vytvořil pracovní profil, chráněný pinem. Všechno
fungovalo do té doby, než si ten pitomej telefon v kapse myslel, že mu
někdo sahá na displej a že se pokouší zadat pin. Takže po domnělých 10
pokusech zadání pinu se z bezpečnostních důvodů celý ten firemní
profil smazal. Představa, že budu muset tu složitou instalaci
absolvovat znova... tak jsem se na to vykašlal a funguju i bez toho.
Tak holt nemám v mobilu firemní e-mail, taky dobře.

P.K.