[OT] Telekom konci s emailom

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Sobota Říjen 31 01:51:04 CET 2020

Taka je doba, mam len povzdych..

Vo praci (relativne velka sukromna firma) pred casom vymysleli aplikaciu
na mobil, cez ktoru nam budu zvestovat dolezite informacie. Na nasu
otazku, preco ich nemozu nadalej posielat e-mailom a co s tymi, ktori
nemaju smartfon (o firemnych mobiloch skoda reci, tie ma len menezment a
servisaci), sme dostali rozne odpovede. V jednej neoficialnej bolo, ze
"vy dinosauri prestante uz konecne cakat postove holuby". Nie ze by som
nemal smartfon, ale na aplikaciu som nereflektoval. Nemam a ani
sparovany google play ucet, t.j. aj keby som chcel.. (co nechcem). A nie
som ani na ziadnej socialnej sieti, nechcem teda ani firemnu.
Nakoniec to skoncilo tak, ze na novinky zverejnovane v tej aplikacii
zriadili e-mailove notifikacie s linkom na intranet, kde sa daju clanky
precitat. Casom sa z aplikacie vyklula doslova socialna siet, kde moze
zverejnovat kto chce, co chce (komentovat, lajkovat.. zufale). Z
notifikacii sa tym padom stal spam. Tak sme si my dinosauri tie
notifikacie vypli. Nastastie na tom intranete pod svojim prihlasenim tu
moznost mame.
No a vedenie pochopilo a vsetko dolezie posiela okrem aplikacie aj tymi
postovymi holubmi.

miro