Downgrade Thunderbird

Halen halen na seznam.cz
Pátek Říjen 30 20:06:19 CET 2020

DD

Dnes mě to taky potkalo, před restartem aplikace to lze zachránit jednoduše.

Jestli máte Widle, tak před restartem aplikace smažte C:\Program Files
(x86)\Mozilla Thunderbird\ Updates.

Poté ukončete Thunderbird. Do registru přidejte následující:

  * Type 'Run' in search and select 'Run' app
  * In 'Run' app type*regedit*and click on Ok
  * HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Policies
  * Create new subkey called 'Mozilla'
  * HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Policies\Mozilla
  * Then create new subkey called 'Thunderbird'
  * HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Policies\Mozilla\Thunderbird
  * On the right, create a new 32-Bit DWORD value DisableAppUpdate.
  * Note: Even if you are running 64-bit Windows you must still create a
    32-bit DWORD value.
  * Set its value to 1.

Start Thunderbird

Menu icon > Options > Options > Advanced > 'Updates' tab Thunderbird
updates It will state current version number. Options are removed and
replaced by: 'Updates disabled by your system administrator'

Vše funkční a aktualizace jsou zakázané.

Honza