Downgrade Thunderbird

Evzen Horna ehorna na cmail.cz
Čtvrtek Říjen 29 14:39:32 CET 2020

Byla to záloha na nějaké starší verzi a chtěl jsem to dát do aktuálně
nainstalované nové verze na jiném stroji. Nebyla až tak stará, ale neměl
jsem její instalák, abych ji mohl dát na cílový stroj. Tehdy to nebylo
až tak důležité, tak mě to toliko netrápilo, ale celkem mě to překvapilo
a pojal jsem pochybnosti o tom, zda v případě potřeby budu schopen
použít zálohy, které dělám.

EH