Re: Osazovačka snad už finálně

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Říjen 29 22:15:13 CET 2020

Díky za odkaz na ten jejich web.
Mají asi docela zajímavé věci. Ale jsou dost drazí. A hlavně neprodávají
(nebo aspoň
jsem to tam nenašel) takové ty klasické sestavy - laser zakomponovaný v
hliníkovém
chladiči s ventilátorem a k tomu spárovaný driver.

Dioda u toho Mousera mi tedy zas tak levná nepřipadá. Za stejnou cenu
máte z Číny
komplet sestavu i s driverem.
Pokud by to byl můj první kontakt s výkonovým laserem, tak bych asi šel
spíš do
nějaké sestavy.
Něco na tento způsob (ale odkaz je jen ilustrační, netvrdím, že zrovna
tohle je dobrý výrobek):
https://www.aliexpress.com/item/32958503779.html

PL