Re: Pájecí hroty T12 pro Hakko pera

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Říjen 29 21:13:55 CET 2020

Aspoň se znovu ukázalo, že kupovat originály se nevyplácí. ;-)
My, co máme levné čínské napodobeniny, jsme v pohodě.

Mám taky KSGER. Připadal mi z těch Číňanů takový "nejznačkovější".
A taky bohužel nejdražší.
Hroty mám od KSGERa a 3 dalších prodejců, ale zde uváděný jev
se u mě zatím neprojevil.
Ale je dobré o tom vědět. Praemonitus praemunitus.

PL

PS. Pří případném "záběhu" tvrdým napětím bych tam určitě nesypal
24V, ale spíš nějakých 10-12V.