Re: Pájecí hroty T12 pro Hakko pera

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Čtvrtek Říjen 29 20:36:56 CET 2020

No kdyz to zkusis, nic nezkazis (maximalne znicis hrot, ktery nefunguje a
zbytecne zabira v garazi misto :) A i Milan psal, ze se mu to chovalo
stejne jako mne - po zapnuti blikalo na skrince na stridacku error a
teplota litajici vsude mozne, po pulminute az minute se to ustalilo a od te
doby dobre. A prodejce na to taky upozornoval, tkaze asi normalni chovani.
Fyzikalni podstata (nebo co se tam musi 'dodelat') mi neni jasna. Proc to
cinan neudela sam v ramci vyrobniho procesu - taky je mi zahadou.
BR,
Marek