RE: Pájecí hroty T12 pro Hakko pera

mkovarhw na seznam.cz mkovarhw na seznam.cz
Čtvrtek Říjen 29 14:13:36 CET 2020

Já jsem koupil tyto hroty https://www.aliexpress.com/item/32846900310.html

V čínské T12-942 hlásily při prvním použítí error a teplota hrozně lítala.
Po cca 40s se vše ustálilo a od té doby bez problémů.

Milan

---------- Původní e-mail ----------
Od: Petr Zahradník <clexpert na clexpert.cz>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 29. 10. 2020 11:41:59
Předmět: RE: Pájecí hroty T12 pro Hakko pera
"

Nepadla otázka, jestli čínské hroty T12 fungují v originální pájecí stanici
Hakko. Tak u mě ne. Mám originál Hakko FX-951 a hroty z Číny hlásí chybu.

Mimochodem, když jsem asi před 10 lety tu stanici kupoval, koupil jsem si
hned několik hrotů, některé vícekrát. Používám hlavně jeden, výjimečně dva
jiné (třeba minivlnu). A ještě jsem žádný hrot nevyhodil, pořád mám ty
původní. Takže bych řekl, že drahé hroty nejsou problém, pokud vydrží tak
dlouho.

Petr Zahradník, počítačový expert

e-mail: clexpert na clexpert.cz

mobil: 602 409 601, telefony: 475 501 627, 910 256 000

Petr Zahradník, Computer Laboratory

Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem