RE: Pájecí hroty T12 pro Hakko pera

Petr Zahradník clexpert na clexpert.cz
Čtvrtek Říjen 29 11:39:59 CET 2020

Nepadla otázka, jestli čínské hroty T12 fungují v originální pájecí stanici Hakko. Tak u mě ne. Mám originál Hakko FX-951 a hroty z Číny hlásí chybu.

Mimochodem, když jsem asi před 10 lety tu stanici kupoval, koupil jsem si hned několik hrotů, některé vícekrát. Používám hlavně jeden, výjimečně dva jiné (třeba minivlnu). A ještě jsem žádný hrot nevyhodil, pořád mám ty původní. Takže bych řekl, že drahé hroty nejsou problém, pokud vydrží tak dlouho.

Petr Zahradník, počítačový expert
e-mail: clexpert na clexpert.cz
mobil: 602 409 601, telefony: 475 501 627, 910 256 000
Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Ondřej Pavelka
Sent: Thursday, October 29, 2020 9:52 AM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Pájecí hroty T12 pro Hakko pera

Zdravím konferu,
prosím o názor popř. radu. Mám bateriovou páječku od KSGERu na hroty T12 - kopie Hakko pera. Jaký je váš názor na hroty z eBaye za cca 3 - 5 USD ? Koupil jsem si nějké s prvotnm nákupem ale teď už je potřeba obnovovat. Nicméně při pokusu o objednávky hrotů na Aiexpress nebo Banggood jsem zjistil, že je tam jednak rozpětí min. 2 USD za stejné hroty a k tomu problém při koupi více stejných hrotů. Buď jsou to sady, kde jsou všechny možné druhy, které ani nepotřebuji, nebo při objednání jednoho hrotu je dopravné 0.41USD, ale pokud přiobjednám další hrot, přidá se dopravné třeba 2 USD a při třetím hrotu už je dopravné 4USD. Koupi např. celou sadu 10x T12-D08 je nemožné.

Procházel jsem konferu, něco o T12 stanicích zde je, zejména ESD problematika se probírala, ale o hrotech a porovnání per (origo X klon) toho moc není. Nějaký čas uběhl, tak to znovu můžeme rozvířit, když je teď čas a víc nás může bastlit.

Máte nějakého osvědčeného prodejce na hroty T12 ?
Jak velký rozdíl je mezi hroty T12 koupenými na ebayi a T15 (T12 jsem pochopil, že se už originálně od HAKKA snad ani nevyrábějí, místo toho je T15) koupenými u nás za cca 500Kč ?
Jdou originální T15 použít v čínských klonech pájecích stanic ?
Jde originální HAKKO pero použít pro čínské klony T12 stanic ?
Jaké používáte vychytávky na klony T12 stanic ?

Díky za pomoc,
Ondra

[https://ipmcdn.avast.com/images/icons/icon-envelope-tick-green-avg-v1.png]<http://www.avg.com/email-signature?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=webmail>
Bez virů. www.avg.com<http://www.avg.com/email-signature?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=webmail>