Re: Pájecí hroty T12 pro Hakko pera

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Říjen 29 10:36:35 CET 2020

Umím odpovědět jen něco.
Mám spoustu hrotů T12 od Aliho a jsem spokojený.
Cena byla nějakých tech cca 3 USD nebo tak něco.
Bral jsem vždy sady 4-6 per, a to od prodejců, kteří umožnili
nakonfigurovat sadu podle přání.
V té době (před koroňákem) to bylo vše free shipping, dneska je možná
trochu jiná situace.
Jediné drahé hroty byly minivlny (značí se tuším BCM2 nebo 3).

PL