Pájecí hroty T12 pro Hakko pera

Ondřej Pavelka opavelka na gmail.com
Čtvrtek Říjen 29 09:52:11 CET 2020

Zdravím konferu,
prosím o názor popř. radu. Mám bateriovou páječku od KSGERu na hroty T12 -
kopie Hakko pera. Jaký je váš názor na hroty z eBaye za cca 3 - 5 USD ?
Koupil jsem si nějké s prvotnm nákupem ale teď už je potřeba obnovovat.
Nicméně při pokusu o objednávky hrotů na Aiexpress nebo Banggood jsem
zjistil, že je tam jednak rozpětí min. 2 USD za stejné hroty a k tomu
problém při koupi více stejných hrotů. Buď jsou to sady, kde jsou všechny
možné druhy, které ani nepotřebuji, nebo při objednání jednoho hrotu je
dopravné 0.41USD, ale pokud přiobjednám další hrot, přidá se dopravné třeba
2 USD a při třetím hrotu už je dopravné 4USD. Koupi např. celou sadu 10x
T12-D08 je nemožné.

Procházel jsem konferu, něco o T12 stanicích zde je, zejména ESD
problematika se probírala, ale o hrotech a porovnání per (origo X klon)
toho moc není. Nějaký čas uběhl, tak to znovu můžeme rozvířit, když je teď
čas a víc nás může bastlit.

Máte nějakého osvědčeného prodejce na hroty T12 ?
Jak velký rozdíl je mezi hroty T12 koupenými na ebayi a T15 (T12 jsem
pochopil, že se už originálně od HAKKA snad ani nevyrábějí, místo toho je
T15) koupenými u nás za cca 500Kč ?
Jdou originální T15 použít v čínských klonech pájecích stanic ?
Jde originální HAKKO pero použít pro čínské klony T12 stanic ?
Jaké používáte vychytávky na klony T12 stanic ?

Díky za pomoc,
Ondra

<http://www.avg.com/email-signature?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=webmail>
Bez