RE: Jaký ekvitermní regulátor?

Krucinsky, Ladislav ladislav.krucinsky na linde-mh.cz
Středa Říjen 28 19:58:47 CET 2020

Díky za názory, on ten MTR01 tam toho mnoho nemá, sice je to pod kódem (heslem) ale to je dobré když si člověk chce prolistovat parametry, že něco nezmrší. Tak asi koupím ten.

Zdravím
Ladislav Kručinský

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Vláďa Anděl
Sent: Tuesday, October 27, 2020 3:17 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Jaký ekvitermní regulátor?

Taky mám podobnou zkušenost. Přítelkyně přišla s regulátorem od kotle,
že když jsem technik, ať jí to nastavím. Klasika. 3 knoflíky, displej
jen na číslice a asi 50 funkcí. Tak jsem hodně dlouho studoval návod a
podle toho jsem jí napsal návod na půl stránky jen na to, co potřebuje a
s upozorněním, co má podle původního návodu nějak fungovat, ale ve
skutečnosti se to musí zadat jinak. Od té doby si to přenastavuje sama a
když s tím mám náhodou něco dělat já, musím si k tomu vzít ten můj
návod. Ale myslím že stále platí, že čím má výrobek víc funkcí, tím se
lépe prodává :-)

Anděl