Re: Jaký ekvitermní regulátor?

Úterý Říjen 27 15:16:37 CET 2020

Taky mám podobnou zkušenost. Přítelkyně přišla s regulátorem od kotle,
že když jsem technik, ať jí to nastavím. Klasika. 3 knoflíky, displej
jen na číslice a asi 50 funkcí. Tak jsem hodně dlouho studoval návod a
podle toho jsem jí napsal návod na půl stránky jen na to, co potřebuje a
s upozorněním, co má podle původního návodu nějak fungovat, ale ve
skutečnosti se to musí zadat jinak. Od té doby si to přenastavuje sama a
když s tím mám náhodou něco dělat já, musím si k tomu vzít ten můj
návod. Ale myslím že stále platí, že čím má výrobek víc funkcí, tím se
lépe prodává :-)

Anděl