Re: HW: Torx security šroubovák

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Středa Říjen 28 13:10:32 CET 2020

To je pěkné,m ale je to hromada dalšího železa domů , přičemž řadu věcí už
stejně mám. Navíc bych to potřeboval poměrně rychle, abych vysavač otevřel
a ověřil, že tam jsou skutečně články 18650 a ne nějaká exotika.

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>

st 28. 10. 2020 v 12:53 odesílatel David Obdrzalek <