Re: HW: Torx security šroubovák

Středa Říjen 28 12:53:06 CET 2020

Na takovéhle věci jsem si před pár lety koupil sadu dlouhých bitů, jsou tam jak
bnezpečnostní torxy, tak další divné (trojlístky, dvojpiny atd.). Tehdejší prodejce
už na Ali není, ale sada je stejná jako tady:
https://www.aliexpress.com/item/4000189494012.html
anebo se zeptat:
https://www.aliexpress.com/wholesale?SearchText=long+security+bit+set

D.O.