OT: rekonstrukce vozovky

Lubor Otta butan na centrum.cz
Středa Říjen 28 09:05:27 CET 2020

Chodník je hotový,
https://uloz.to/file/4S8ewIcboBe4/mizerarekonstrukce-vojtova-zip
Projekt:
https://www.praha12.cz/vojtova-mezi-ul-leharova-a-karasova-v-praze-12/d-77264

Zítra je kontrolní den, držte mi palce. Stavba předaná není, hydrant,
zrovna před mým vjezdem vyčnívá z asfaltu. Na snímku schován pod paletami.
Lubor
PS. A moje želízko v ohni: Pánové, jak se vám bude líbit investigativní
televizní reportáž, jak Mizera sro. ošidila dopravní stavbu v Praze.
Stavbyvedoucí Musil se dotane do televize.