OT: rekonstrukce vozovky

Lubor Otta butan na centrum.cz
Pondělí Říjen 26 05:41:00 CET 2020

No to máte pravdu. U tchána rekonstruovala správa silnic tak že nic
neodfrézovali, položili nový asfalt na úroveň chodníku. Auta teď běžně
na chodník zajíždějí, a úplně ho zničila.
Ale u mně v ulici odfrézovali úplně všechno, až na základ. Že by se
asfalt stal výhodnou druhotnou surovinou?
No a v projektu je předepsané kolem mých vrat převýšení (proti terénu,
nevím co je terén ale jsou tam nadmořské výšky a podle těch jsem to
kontroloval) A ta silniční firma asi nemá stavebního geodeta, a natáhli
to nějak odhadem v jedné lince.
Lubor