Re: Osazovačka snad už finálně

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Říjen 27 20:59:57 CET 2020

Zaujal mě Váš post, protože automatizace osazování je můj koníček.
Ale jen amatérsky jako hobby, nijak mě to neživí.

Jaký asi tak prosím bude aspoň řádově rozsah práce, co se na tom bude dělat?
Počet různých produktů a počet kusů jednotlivých produktů.

A budete to živit prací jen vy sami nebo budete dělat i pro externí
klientelu?
Co jsem tak poslouchal zkušenosti osazovacích firem, tak je to trvalý boj
s podklady externích firem.
Pokud si to ale budete živit prací sami, tak se asi dají zajistit
konzistentní
podklady a tím omezit potřebnou kvalifikaci (a tím i cenu) obsluhy.

Jsem docela zvědavý, jak dopadnete s nějakým dispenserem za normální cenu.
Samozřejmě hi-tech řešení typu Mydata funguje dobře, ale cenovka je
docela vysoko.
Dost jsem experimentoval s pneumatickými dispensery. Ale nakonec jsem stejně
skončil u šablon.
Šablony si teda dělám jednorázové na laseru. Sice vydrží jenom nějaké
3-5 desek,
ale protože jsou prakticky zdarma tak to nevadí. A velké série stejně
nedělám.

Jsem zvědavý na pokračování kauzy.
Piště prosím o dalším progresu.

Díky.