Re: Osazovačka snad už finálně

Jiří Nesvacil nesvacil na posys.eu
Úterý Říjen 27 12:03:04 CET 2020

Hlavně jde o tu obsluhu, ta se musí školit a používat to zařízení.
Představa, že si jakýkoliv technik co navrhl desku občas pustí celou
linku není moc reálná, pokud to nebude jednoduché zařízení. Takže to
chce do firmy, která má tolik prototypů, že uživí takovouto linku ... .

Jinak hlava dispenzeru asi nemá význam, to souhlasím se všemi, lepší je
šablona... .

Jirka