Re: Osazovačka snad už finálně

jurp jurp na volny.cz
Úterý Říjen 27 10:04:46 CET 2020

Take pridam svou trosku do mlyna.
Zhlednete tyhle:
https://www.smallsmt.biz/

Za uvahu stoji az stroj VP2500HP-CL32 a vyssi rady.
Poznamka-Dispenzer lze osadit jen do 2-hlavych verzi.

Mechatroniku nechci hanit, jednak reference, ale hlavne cena.
Rozumna sestavu+vami pozadovany dispenzer = ~0.9MKc.

A osobne si myslim, ze pokud se nejedna o dispenzer s temperaci pasty
a sroubovym podavanim, tak vysledky jsou vetsinou sazka do loterie.
Holt planzeta je planzeta.

JURP