Re: Osazovačka snad už finálně

Jiří Nesvacil nesvacil na posys.eu
Úterý Říjen 27 06:09:30 CET 2020

Zdravím,

pro nějaký start viz níže. Nejde jen o osazovací stroj, ale samotné
hlavy jako přesný dispenzer jsou další velké náklady. Navíc potřebujete
i obsluhu, pro nějakou kalkulaci 1 mil na mzdové náklady ročně na
obsluhu + 1-5 mil náklady na zařízení.

Ty jednoduché mašinky openpnp či další jsou levné, že k tomu nemáte
další robotizaci, nejsou tuhé tj. nejsou stavěny na nonstop provoz, ... .

Tady máte pro začátek:

http://mechatronika.com.pl/en/products/pick-place/m10v.html

https://cif.fr/en/reflow-ovens/125-four-de-refusion-en-continu-fc-220.html

Jirka