Re: OT: Jaké PMR?

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pondělí Říjen 26 19:23:10 CET 2020

Těch 7 dolarů byl doprodejn ten prodejce s tím končil . Občas je něco za
nákupku i v Číně.
Já nikomu "kvality" tohodle rádia neberu.  Jen jsem napsal   co jsem já
otestoval ( nejen na mé BF8 ) pomocí seriózního měření.
A zdaleka nejsem sám.  Ale běžným uživatelům ( BFU) nevadí, nebo lépe
řečeno oni ani netuší, co se uvnitř děje a proč to teď zrovna nefunguje.
A nejsem sám, třeba tady: http://www.nezdolny.cz/viewtopic.php?f=57&t=295
 autor popisu tam zmiňuje, jak to rádio zmlkne i u nabíječky k mobilu :-(
Stejně tak ovlivnění TV a rozhlasovými vysílači...
Ale vrátím se k původnímu dotazu, místo PMR určitě ne!!!  Krom toho, že je
velmi pravděpodobné, že to laik ani nenastaví, ( koukněte na airsoft fóra,
jak tam s tím zápasí )
tak obsluha riskuje nějaký problém např. kvůli překračování výkonu.

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>