OT: rekonstrukce vozovky

Petr Simek psimek na jcu.cz
Neděle Říjen 25 20:27:44 CET 2020

On Sun, 25 Oct 2020, Lubor Otta wrote:

> A můj vjezd má snížený obrubník jako přechod pro invalidy, za ním jsou
> vodorovné dlaždice skoro v rovině asfaltu, a následuje 30cm shod na
> beton na mojí zahradě.
>
> Lubor

Jdete na kontrolni den a pozadujte napravu. Ale jestli udelali vozovku
niz nez meli, tak se jim to nebude chtit predelavat. Ale mohl by jste
je donutit aby na svoje naklady udelali upravy vaseho pozemku - serizli
beton a vyhrabli sklon. Jde o to zda v tom projektu rekonstrukce byl
vas vjezd vyznacen - pokud ano tak je jejich starost aby vjezd zustal
funkcni.