OT: rekonstrukce vozovky

Lubor Otta butan na centrum.cz
Neděle Říjen 25 20:19:27 CET 2020

Ta vozovka je hotová, obruba hydrantu je zarovnaná s asfaltem. Ale když
tam položili víko, tak nedosedne na obrubu, leží na hydrantu a je zvedlé.

Na moji reklamaci mi vynadali, že co je mi do toho, a honem přez hydrant
položili paletu s chodníkovými dlaždicemi aby to bebylo vidět.

A můj vjezd má snížený obrubník jako přechod pro invalidy, za ním jsou
vodorovné dlaždice skoro v rovině asfaltu, a následuje 30cm shod na
beton na mojí zahradě.

Lubor